Objaśnienia - ​dla smartfonów, telefonów i tabletów

(1) Analiza to w rzeczywistości wykonanie odzyskania danych i odpowiedź czy w telefonie są dane usunięte, bądź czy jest możliwość odzyskania danych z nośnika uszkodzonego. Usługa jest płatna ze względu na czas pracy technika i wykorzystanie specjalistycznego sprzętu i oprogramowania.
(2) Usługa jest skomplikowanym procesem, może wymagać ingerencji w płytę główną (otwarcie telefonu) i zakup niezbędnych części.
(3) Kod blokady musi być podany przez klienta. W niektórych przypadkach zrzut pełnego systemu plików zakończy się niepowodzeniem gdy telefon ma włączony kod blokady, pomimo jego znajomości (w tym przypadku kod musi zostać wyłączony przez klienta poprzez zalogowanie się online do usługi iCloud).
(4) Koszt usługi może być wyższe ze względu na dużą pojemność pamięci telefonu np. 240GB, 256GB, 500GB, 1TB.